ICT: Kancelářské minimum pro pedagogy

Cílová skupina:

ředitelé škol a školských zařízení, učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé MŠ, učitelé SOŠ a SOU, učitelé ZUŠ a SUŠ, učitelé VOŠ, učitelé praktického vyučování, učitelé speciálních škol, asistenti pedagoga

Časová dotace:

8 hod (1 hod = 45 minut)

Téma výuky:

Triky na zefektivnění práce ve Wordu, Excelu a Outlooku - klávesové zkratky k jednotlivým programům
Možnosti propojení aplikací (Vložit jinak)
Word - formátování delších dokumentů, netisknutelné znaky, revize dokumentů, pravopis, tezaurus, záhlaví a zápatí, číslování stránek, využití normy na úpravu dokumentů (ČSN 01 6910)
Excel - tvorba a formátování tabulek, jednoduché vzorce v Excelu
Outlook - práce se zprávou a přílohami, využití Kalendáře, Úkolů a Kontaktů

Termíny a čas:

30.1. a 31.1.2023, vždy 14:00-17:30 hod
16.3. a 17.3.2023, vždy 14:00-17:30 hod


Forma výuky:

on-line (webinář) - v případě prezenční formy nás kontaktujte

Cena:

1 490 Kč/os.

Máte-li zájem se přihlásit do otevřeného vypsaného kurzu, vyplňte níže uvedený přihlašovací formulář. 
V případě domluvy prezenční výuky, zaměstnaneckého kurzu či jiného termínu nás kontaktujte zde

přihlašovací formulář

* povinné údaje

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace