Kurz je určen každému, kdo chce dobře vycházet s většinou lidí, kdo potřebuje prosadit své myšlenky a cíle.
Komunikační minimum - schéma komunikace, jazyk, vcítění se
Komunikace bez emocí - klid a soustředění, sebeovládání, naslouchání, paradoxní metody komunikce
Složky komunikace při konfliktech - slovní a akustické složky, mimoslovní složky
Dialog a komunikace - otázky a odpovědi, taktika jednání a dialogu, argumentace a protiargumentace, klamy a podpásová argumentace, desatero dialogické interakce
Konflikty jako hybná síla vývoje - přínosnost konfliktů, stabilita a rovnováha, problém x spor x hádka, příčiny, vývoj a řešení konfliktů, test zvládání konfliktů
Nespokojenost a jak ji řešit - překonávání námitek, jak uklidnit rozzlobené osoby, postup při vyřizování stížností, jak upokojit stěžovatele
Vyjednávání - styly vyjednávání a jejich charakteristické nástroje, zisky a ztráty vyjednávání, vyjednávací prostor a dohoda, test vyjednávacích preferencí
Zájmy otevřené a skryté - analýza zájmů, zájmy a postoje, test motivačnho založení
2 - 3 dny
prezenčně
individuální, pro návrh cenové nabídky potřebujeme znát tyto informace:
1) počet osob
2) místo konání
3) časový rozsah
O návrh cenové nabídky, či bližší informace ke kurzu, nás kontaktujte zde.