Konfliktní situace

Kurz je určen pro toho, kdo ve své profesi i v osobním životě přichází do kontaktu s "lidmi" ať už z pozice osloveného nebo oslovujícího, chce zmenšit potíže v komunikaci v obtížných situacích, chce reagovat na konflikt a zůstat při tom klidný, chce asertivně prosadit svoji vůli či názor, chce rozeznat konfliktní situaci.

Obsah kurzu:

Konfliktní situace: návaznost na modul asertivní jednání (případně zahrnutí i kurzu asertivita v základech), definování a určení konfliktní situace, psychické dopady konfliktních situací na jedince i kolektiv, harassment = obtěžování, mobbing = psychický teror, diskriminace = omezování, znevýhodnění, řešení konfliktních situací v soukromí i na pracovišti, konfliktní situace se zákazníkem, vznik a řešení.
Komunikace v obtížných situacích: prostředí, zdravotní dispozice, neporozumění.
Přijetí/odmítnutí změny.

Časový rozsah:

1 den

Forma výuky:

prezenčně

Cena:

individuální, pro návrh cenové nabídky potřebujeme znát tyto informace:

1) počet osob
2) místo konání

O návrh cenové nabídky, či bližší informace ke kurzu, nás kontaktujte zde

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace