Kurz je určen pro toho, kdo ve své profesi i v osobním životě přichází do kontaktu s "lidmi" ať už z pozice osloveného nebo oslovujícího, chce zmenšit potíže v komunikaci v obtížných situacích, chce reagovat na konflikt a zůstat při tom klidný, chce asertivně prosadit svoji vůli či názor, chce rozeznat konfliktní situaci.
Konfliktní situace: návaznost na modul asertivní jednání (případně zahrnutí i kurzu asertivita v základech), definování a určení konfliktní situace, psychické dopady konfliktních situací na jedince i kolektiv, harassment = obtěžování, mobbing = psychický teror, diskriminace = omezování, znevýhodnění, řešení konfliktních situací v soukromí i na pracovišti, konfliktní situace se zákazníkem, vznik a řešení.
Komunikace v obtížných situacích: prostředí, zdravotní dispozice, neporozumění.
Přijetí/odmítnutí změny.
1 den
prezenčně
individuální, pro návrh cenové nabídky potřebujeme znát tyto informace:
1) počet osob
2) místo konání
O návrh cenové nabídky, či bližší informace ke kurzu, nás kontaktujte zde.