Kurz je určen pro výkonné i řídící pracovníky, pro obchodníky, prodejce, reklamační či záruční vyjednávání, pracovníky v marketingu či merchandisingu. Pro osoby, které se často setkávají s potřebou překonávání bariér, námitek, potřebují dostatečnou zásobu přesvědčovací argumentace.
Obchodní dovednosti: příprava obchodního jednání - pozitivní atmosféra, síla prvního dojmu, taktika při jednání s klientem - aktivní naslouchání, techniky zvládání námitek, vyjednávací strategie - měkké, tvrdé (otevřená hra, klamavá hra, přesilovka, jak vy - tak my), jak prezentovat cenu, aby se zdála výhodná.
Co dělat v případě neúspěchu: prezentace obchodní nabídky - zásady úspěšné prezentace, jak zaujmout a vzbudit zájem posluchačů, rozdíl mezi prezentacemi různých typů produktů (služby, spotřební zboží, investice), postup přípravy prezentace, forma prezentace a pomůcky.
Marketing: základy marketingu, marketingový plán, marketingový mix, marketingové nástroje, propagace, fundraising, merchandising, prodej, cílová skupina, propagace výrobku či služby, reklama, PR a krizový PR.
2 - 3 dny
prezenčně
individuální, pro návrh cenové nabídky potřebujeme znát tyto informace:
1) počet osob
2) místo konání
3) časový rozsah
O návrh cenové nabídky, či bližší informace ke kurzu, nás kontaktujte zde.