Cílem kurzu je podívat se na konflikt jako na běžnou součást komunikace, diskutovat o možných příčinách, pravidlech, která pomohou ke zvládnutí emocí, účastníci se naučí/zdokonalí v poskytování zpětné vazby a pobaví se o možnostech, které skýtá asertivita a její komunikační techniky.
– co je to konflikt a kde se vůbec bere, kdo za to může, ...
– jaká mohou být obecná pravidla pro zvládnutí komunikačních konflkktů
– jak vyřešit konflikt na kolegiální / partnerské úrovni
– co je to arbitráž a jak ji efektivně řešit
– co je to (manažerský) omyl a jaké může mít řešení
– jak poskytnout kritickou zpětnou vazbu podřízené / nadřízené osobě
– poznejte svou osobní preferenci při řešení konfliktů / sebehodnotící test (Kilmann)
1 den
prezenčně
individuální, pro návrh cenové nabídky potřebujeme znát tyto informace:
1) počet osob
2) místo konání
O návrh cenové nabídky, či bližší informace ke kurzu, nás kontaktujte zde.