Komunikační dovednosti

Máte potíže s komunikací v obtížnějších situacích? Chcete být úspěšnější v řešení konfliktů? Víte, jak získat souhlas druhých lidí? Jak reagovat na konflikt a zůstat při tom klidný? Umíte říci NE bez pocitu viny?

Obsah kurzu:

Schopnost pochopit odlišnosti mezi lidmi a lépe porozumět chování a jednání svých spolupracovníků či klientů, lépe identifikovat předpoklady a rizika vzájemné, komunikace – jak získat souhlas druhých lidí, řeč těla – jak umět číst a vysílat neverbální signály, komunikace s lidmi rozdílných osobnostních typů, umění naslouchat a klást správné otázky, zásady pozitivní komunikace, techniky efektivního telefonování, principy a taktiky vyjednávání, překonávání námitek, jak zvládnout konflikt, komunikace po telefonu. Individuální konzultace – odstranění bariér v komunikaci, najít přirozenost, zvýšení sebejistoty aj.

Časový rozsah:

1 den 

Forma výuky:

prezenčně

Cena kurzu:

individuální, pro návrh cenové nabídky potřebujeme znát tyto informace:

1) počet osob
2) místo konání

O návrh cenové nabídky, či bližší informace ke kurzu, nás kontaktujte zde

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace