Komunikační dovednosti v obchodním jednání jsou určeny nejen prodejcům, ale také dealerům, agentům, a osobám v rovnocenném, podřízeném a nadřízeném vztahu, protože i žádost kolegyni, kolegovi je vlastně obchodem. Seminář je zaměřen na zvýšení efektivity komunikace v rámci týmu, firmy a současně vůči klientům a externím partnerům.
Smysl komunikace, jak komunikujeme a čím se liší jednotlivé komunikační typy, psychologie zákazníka, identifikace zákazníka, jednotlivé typy zákazníků a jak s nimi zacházet, co je cílem prodeje, struktura prodeje, navázaní kontaktu, zjišťování potřeb zákazníka, prezentace navrhovaného řešení, kupní signály, dokončení obchodu, poprodejní servis, zvládání obtížné komunikace (jak odpovídat na dotazy a případné námitky).
1 den
prezenčně
individuální, pro návrh cenové nabídky potřebujeme znát tyto informace:
1) počet osob
2) místo konání
O návrh cenové nabídky, či bližší informace ke kurzu, nás kontaktujte zde.